}

15.1.13

Vårfräscht hos Butik Linnea och ett tips!


Från och med imorgon, onsdag fram till fredag erbjuder Butik Linnea 15 % på hela sortimentet på deras webshop. Det gäller inte rea och beställningsvaror. Det var så fräsch i butiken idag när jag var där och även om snön har kommit tillbaka till Helsingborg så kändes det att våren är påväg iallafall inredningsmässigt. Nyheterna börjar trilla in och kan jag lova er att det kommer in så mycket fint, har spanat in katalogerna. 


Jag drömmer om den här lampan och har gjort det ett tag nu.. 



Älskade vårfärger! 



Enkelt och fint med vide i ett flaska

Känns lite tomt här hemma, dags att köpa nya blommor tror jag. Såg att hortensian är tillbaka i butik och ingen är gladare än jag, min favoritblomma! Vacker både i snitt och kruka! Tror det får bli lite piffande i helgen är här hemma när jag är ledig.

Kram på er! 

2 kommentarer: