}

10.12.12

DIY - julgran

Pyssel, bak och bara njuta av att vara ledig.. den är ungefär så min helg har sett ut. Igår bakade jag lussekatter för första gången under mina 25 år och jag måste säga trots att jag glömde russin så blev jag nöjd. Fluffiga och saftiga! Tror jag kommer baka en omgång till innan jul. Jag passade även på att göra kola med turkiskpeppar vilket min sambo uppskattade väldigt mycket. Hojta till om ni vill ha receptet :) 

Efter att ha träffat på Anna-Malin på jobb i förra veckan där hon visade en bild på sitt pyssel kunde jag inte låta bli att göra en liknande. Var får hon alla fina idéer ifrån? :) Vill ni veta hur man gör så gå in och spana på hennes blogg. 




Dags att göra vid sig för julbord med gamla klasskamrater! 
Sköt om er! 

3 kommentarer:

  1. Hej! Ååh ja jag vill GÄRNA ha receptet! Är hemma med sjuka barn i några dagar till innan penicillinet har verkat tillräckligt, vilket innebär massor av tid till kolakokning :)
    Med vänlig hälsning, Marika
    (marikaberglund@gmail.com)

    SvaraRadera
  2. Ja dom är verkligen fina! Nu ser jag dessa både här och där!
    Receptet skulle jag också vilja ha!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Ja, de är superfina! Vill också göra en, ...eller två!
    Kram Jenny

    SvaraRadera