}

30.9.12

tejpa upp något fint på väggen


Efter en eftermiddagsutflykt med min sambo kom jag hem med fyra vykort från Daniellas butik i Lomma. Vilket hus hon har! Vykorten fick bli fin dekoration på vår griffelvägg och det fjärde kortet sitter på vårt armeringsnät. 


Just nu tejpar jag upp foto lite här och där här hemma. Känns så enkelt och snyggt utan ramar och perfekt för mig som vill flytta runt ofta. Slipper jag göra hål och spackla varje gång :) 

Den här veckan kommer bli en väldigt bra vecka

Kram

2 kommentarer:

  1. Vilka fina kort! Och är det Granit tejpen måntro ;) Vi kanske ses på Butik Linneas vip-kväll? Jag ska dit med min mamma och syster. Ha det så bra! Kramar

    SvaraRadera
  2. Så härliga kort och visst är det roligt att tejpa och kunna ändra efter humör!
    Fin start på veckan!
    Kram Jenny

    SvaraRadera