}

29.9.12

Önskar er en fin lördag!


Olivträdet har nu fått plats brevid tavlan i köket, flyttade runt det i lägenheten många gånger innan det kom till sin rätt. Hoppas nu att jag klarar av att hålla det lika fint hela året men jag ska försöka iallafall. 

Idag står jobb på schemat, endast några timmar men skoj det med! Ni som bor i Skåne får köra till Väla idag då det är trendhelg och fullt med erbjudande i butikerna. Hur härligt är inte det? :) Ikväll blir det målning här hemma, en pall ska målas om, några trälådor och kanske får något annat också byta färg här hemma. 

Förlåt för att jag varit dålig på att svara på era kommentarer, ska bättra mig! 
Dags att bege sig på lite ärende innan jobb! Kram på er

5 kommentarer:

  1. Mkt fint!!! Ja det är väl snart dags att ta in olivträdet....

    Hoppas du får fn fin lördag!!

    Kraam Emma

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en lyckad målarkväll/Sofia

    SvaraRadera
  3. Skall själv plocka in mitt olivträd nu i helgen och jag håller också tummarna för att det skall överleva inne tills våren kommer igen;)

    Ha en härlig lördag!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Ha en fantastiskt mysig söndag! Jag och en väninna satt igår på ett glas vin och sa, VARFÖR bor vi inte i hbg ;) nära Väla med framför allt Granit :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Åh vilken fin blogg. Underbara bilder. Lägger mig genast som följare.
    Ha en fin dag
    Eva

    SvaraRadera