}

25.9.12

att hänga kläderna på något



hängare köpt på Granit

Nu har klädställningen äntligen fått komma upp och kan nu användas. Perfekt att hänga upp kläder som annars hamnar där dom inte ska vara :)

Olivträdet som bott på balkongen hela sommaren fick nu flytta in så jag hoppas att jag kan hålla det vid liv under hösten och vintern också. Fick några bra tips igår så hoppas att jag klara det! 

Fick några frågor i mitt förra inlägg var tröjan kommer ifrån, den kommer från Hunkydory och är köpt på Cirkus i Helsingborg. 

Idag jobbar jag endast några timmar men kommer bli några väldigt roliga timmar, vi kommer ha besök i butiken! Älskar att lära mig ännu mer. 

Tack för att ni vill läsa! Kram

3 kommentarer:

  1. Har kollat den hängaren också vet bara inte var jag ska placera den../sofia

    SvaraRadera
  2. Snygg hängare! Mina olivträd får stå ute minst en månad till om det inte blir mer än minus fem grader! Vintern blir så lång ändå för dom att stå innomhus!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg hängare och smart...
    Måste fundera ut en bra plats till en sån :)

    Höst kramar

    SvaraRadera