}

25.8.12

hemma igen och längtar efter hösten..

Nu är jag hemma efter en vecka på finaCypern. Eller ja, jag kom hem imorse.. Har hunnit jobba några timmar med men nu ligger jag i soffan och njuter av senaste numret av Plaza interiör. Så vackert! Har visat bilder på den här skolan innan men jag får inte nog, studerade länge bilderna.. Det är ett av dem underbaraste hemmen för mig just nu.







Min vecka på Cypern har varit fin, mycket sol och bad vilket jag älskar. Jag är ju den tjejen som gärna ligger på stranden från morgon till kväll, eller ja sen eftermiddag. Finns det något så mysigt som att ligga och läsa en bra bok på stranden när solen blivit lite svalare? Det får mig att må lite bättre och njuta lite extra! 

Nu känns det som hösten är nära och jag älskar hösten. Eller älskar att ta hand om mitt hem och få njuta av alla fina höstkläder. Precis innan min resa köpte jag ett par höstskor, har visat bild på instagram men lär säkert bli en här med. 

Jag har saknat er! 

2 kommentarer:

  1. ...saknat dig också. Vilka underbara bilder du visar, blir nog att åka och köpa det numret. Älskar också allt med hösten så gillar slutet på augusti riktigt mycket<3 Ha en bra fortsatt helg. Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem!
    Ja, låt hösten komma!
    Kram Jenny

    SvaraRadera