}

30.7.12

lite loppisfynd




Igår åkte jag och mamma på loppis, fick med mig några slitna terracottakrukor för 20 kr, lagom tycker jag. På loppisen fanns det även auktion som började lite senare, så mycket fint där fanns. Det är då jag önskar vi bodde lite större även om jag älskar vår lägenhet.

Vi åkte vidare till en annan loppis på vägen hem och där fyndade jag ett bord till vår balkong, så nu håller jag på att fixa i ordning. Det blev omändring helt och hållet men så mycket bättre :) 

Blir tyvärr inte så mycket bloggande nu i sommar, försöker få ihop ett inlägg lite då och då. Annars hittar ni mig på instagram där jag visar delar ur min vardag, sextioattakvadrat heter jag där. 

3 kommentarer:

  1. Kul med loppisar men blir inte så ofta för mig. Glasen från granit har jag också, så billiga & så fina!! Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Det ser så fint ut!
    Och två loppisar!! Underbart!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej. Varmt välkommen till little.u!

    Tyvärr säljer jag inte de handstämplade brickorna separat, eftersom de är mina little.u brickor. Jag vill gärna sälja dem som ett "little.u smycke". Om du förstår mig.
    Men man kan köpa t ex ett armband JAG HJÄRTAR med kulkedja & kulkedjelås med extra brickor och då går det att ta av brickorna (om man så vill) och använda dem till det man önskar.

    Vilken fin blogg som jag hittat till, hittar nog tillbaka snart igen. Om igen.
    Och vad himla kul att jobba på Granit!!!!

    u.

    SvaraRadera